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2004.05.12

ダイエットの基本

昨日、若い女性のやせすぎに注意と書いたが、今日はまたダイエット話...
やはり基本は「食べたら歩こう!」
ちょうど職場では万歩計ブーム
titokazu平日の歩数は6,000~8,000歩。休日は10,000前後という現状。

日本家族計画協会作成パンフレット「飲み物を上手にとろう!」より

飲み物のカロリーをおにぎり(コンビニ梅おにぎり=160Kcal)と
普通歩行(20分で3000歩=100Kcal)で換算
飲み物 カロリー おにぎり換算 歩数換算
コーラ(400ml) 156Kcal ほぼ1個 4680歩
コーヒー飲料(190ml) 99Kcal 半分強 2970歩
ミルクティ(200ml) 58Kcal 約半分 1740歩
スポーツドリンク(500ml) 114Kcal 3分の2個 3420歩
果汁ジュース(350ml) 154Kcal ほぼ1個 4620歩
野菜ジュース(200ml) 40Kcal 4分の1個 1200歩

沖縄も昨日は真夏日(東京でも30度を越えたとか)。
これから汗の季節を迎えるけど、やっぱり「のどが渇いたら水かお茶」だね。昼間は。

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Comments

Keep in mind there are additional sorts of footwear which are not at
the same time known, for example the partial foot-covers that pole dancers among others use to help
you their feet slide on to the floor better. When you might be getting into just about any
dancing, you need to create sure that you possess the right dancewear.
The wear is specially built to move with all the dancer's body and feet, while providing support and stability.

Posted by: First Class Dancewear | 2021.02.15 06:35 PM

Hey there! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.
Is it tough to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out
pretty fast. I'm thinking about creating my own but I'm not sure where to begin. Do you have any points
or suggestions? With thanks

Posted by: market research agency london | 2022.03.22 03:57 AM

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